The Worrying Kind

Tydligen är jag typ den enda som lyckats hålla mig undan från melodifestivalen, vilket jag å andra sidan är väldigt glad för. Däremot missade jag ett bra framträdande för jag tror att det här klippet är därifrån (eller?). Måste säga att det är riktigt bra även om jag antar att alla redan sett det, ett antal gånger.

The Worrying Kind - Maia Hirasawa
 

Det här framträdandet sopar ju banan med alla de som tävlade men även förra årets vinnares orginalverision. Hoppas folk börjar förstå att schlager (dagens definition av ordet) bara är skit! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska aldrig lita på svenska folkets omdöme, så är det!

.. Och denna låten är grym.

2008-04-09 @ 23:02:51
URL: http://hittapunktseden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Plusikassan.se