Robert Plant & Alison Krauss

Nu är det inte många dagar kvar. På fredag är det dags för Robert Plant och Alison Krauss på Hovet i Stockholm!

Robert Plant är helt klart en av de musiker jag beundrar mest, framför allt för musiken han skapade i Led Zeppelin men jag måste säga att även den här skivan han gjort med Alison Krauss är väldigt bra. Starkt Rekommenderad!!
  Många påstår att Plants röst förstörts under åren men jag håller inte alls med. Rösten har förändrats men det är å andra sidan naturligt när man åldras. Den har fortfarande sina kvalitéer. Ska bli spännande att se om jag får det bekräftat på fredag.



Här är en video som de gjort till en av låtarna på skivan.

Gone Gone Gone (Done Moved On) - Robert Plant & Alison Krauss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Plusikassan.se